باعث بی حسی دست دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باعث بی حسی دست دیالیز

دیالیز ممکن است یک شمشیر دو لبه است. این است که، آن را تنها نمی تواند کمک کند افراد با اختلال عملکرد کلیه ها برداشت مواد زائد و مایعات اضافی از بدن برای از بین بردن برخی از علائم و آوردن برخی از مشکلات دیالیز جدید. در حالی که علت دیالیز بی حسی دست؟

خب، ما می گویند که بی حسی دست است به احتمال زیاد اتفاق می افتد به برخی بیماران دیالیزی. علل ممکن است شامل: ساخت سموم بیشتر است که دیالیز فقیر. اگر بی حسی دست است زمانی که شما در یک موقعیت خاص، که می تواند با از دست دادن آب و یا فشار خون پایین ناشی از نشستن، پتاسیم بالا نیز می تواند علت بی حسی دست باشد.

بهترین کار این است که پیگیری از آنچه که می خورید و حفظ مصرف پتاسیم خود توصیه شده توسط پزشک و متخصص تغذیه، آن است که با توجه به سطح پتاسیم پایین است به عنوان کشنده به عنوان سطح بالایی از پتاسیم است.

شکی نیست که مشکلات دیالیز می تواند کیفیت زندگی و حتی بیشتر تخفیف وجود دارد. پس چگونه برای درمان بی حسی دست برای بیماران دیالیز؟

نگاهی به ایمنی و بهره وری در ذهن، درمان طب چینی توصیه می شود. نگاهی به حمام دارو و حمام پا برای نمونه.

هر دو حمام و حمام پا دارو می تواند کمک به گسترش عروق خونی در سراسر بدن و مویرگ ها به افزایش حجم پول نقد در گردش خون در سراسر بدن، بهبود دولت وضعیت میکروسیرکولاسیون در پوست و عضلات. پس از گردش خون خوب می شود، بی حسی دست به تدریج تسکین دهد.

علاوه بر این، اثرات کوتاه مدت درمان تسکین درد مفاصل حمام، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست گرم و پا، عرق کردن، detumescence، صورتی و تسکین پوست های نفیس عبارتند از خارش بدن، footbath تسکین کوتاه مدت عبارتند از: درد، بهبود خواب، افزایش اشتها، دست ها و پاها گرم، عرق کردن، detumescence، صورتی و پوست پا اختصاص داده شده، امداد خارش.

شما علاقه مند به این نوع درمان طب چینی برای درمان بی حسی دست و مشکلات دیگر دیالیز هستند؟ اگر چنین است، استقبال enfermedad-renal@hotmail.com پست الکترونیک و یا ترک یک پیام در زیر، کارشناسان ما به شما پاسخ ظرف 48 ساعت.





:: برچسب‌ها: دیالیز، بی حسی دست ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: